لوگو

انواع باکس گل

باکس گل

یکی از هدایای ارزنده ای که برای ادای احترام و ارادت وجود دارد و می توان براحتی آن را تهیه کرد، مجموعه ای از گل های جذاب طبیعی و یا مصنوعی است که در باکس های زیبا و مدرن گردآوری شده است. باکس های تهیه شده در لوکس لاوین، همراه با هدیه و یا به تنهایی می توانند بیانگر احساسات به طرف مقابلتان باشند، چون سعی شده برای هر نوع مناسبتی از گل های خاص آن مورد استفاده شود.

همانگونه که می دانید هر گل نشانگر و سنبل نوعی احساسات و عواطف هستند که اگر درست و در زمان خودش استفاده نشوند موجب ایجاد ابهام و تردید برای طرف مقابل خواهد شد. تعداد و تنوع باکس ها بسیار زیاد است و می توان هر نوع گل و ترکیب رنگی که دلخواه شما عزیزان باشد را تهیه و در باکس ها قرار داد. پیشنهاد می شود برای اینکه بهترین باکس گل را هدیه بدهید، با مشاوران و افراد آشنا به ترکیب رنگ در فروشگاه لوکس لاوین، سوالات خود را مطرح کنید تا بتوانید بدون اغراق بهترین مجموعه را برای خود تدارک ببینید.

تصاویری از باکس گل بنفش2

انواع باکس گل

باکس گل تولد دخترانه:

یکی از بهترین هدیه هایی که می توانید برای عزیزانتان در روز تولدشان سفارش دهید و به آن ها هدیه کنید، باکس گل است که با انتخاب انواع گل های موجود در رنگ ها و طرح های زیبا به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. برای تولد نوزاد دختر بهتر است از باکس صورتی یا سفید با گل های طیف گرم مانند: گلبهی و صورتی که به عنوان یک رنگ شاد، آرامش‌ بخش و رمانتیک شناخته می‌ شود همراه با گل های سفید یا نباتی، استفاده کرد.

تصویری از باکس گل رز

باکس گل تولد پسرانه:

باکس گل پسرانه هم هدیه ای زیبا و جذاب خواهد بود. برای نشان دادن بهتر احساسات مان به طرف مقابل باید از رنگ های طیف سرد مانند آبی، سبز و فیروزه ای استفاده شود. انواع مختلف از گل هایی که دارای رنگ آبی یا سبز هستند مانند، گل رز آبی، گل مینای زیبا و دیگر گل ها که در رنگ های مختلف موجود هستند.

تصویری از باکس تولد

باکس گل خواستگاری:

این نوع باکس در عین حال که باید بسیار زیبا و شکیل باشد باید نمادی از اصالت و نشانگر سطح خانوادگی داماد هم باشد. در انتخاب گل ها دقت کافی داشته باشید و سعی کنید از روحیات طرف مقابل اطلاعاتی بدست بیاورید تا هنگام خواستگاری با مشکل مواجه نشوید. عموما استفاده از گل رز در رنگ های مختلف در مراسم خواستگاری به یک سبک تبدیل شده است، اما در مواردی هم استفاده از انواع گل های دیگر را می بینیم که بسیار دوست داشتنی هستند.

 

تصاویری از باکس گل آجری

باکس گل مناسبتی:

در دید و بازدیدهای مختلف مانند: مبارک باد، چشم روشنی، مراسم زیارتی، سالگرد ازدواج، استقبال و غیره که می خواهید با گل به دیدار طرف مقابلتان بروید، بهتر است مجموعه ی گل های تان را در باکسی زیبا قرار دهید و یا با انتخاب انواع باکس های زیبای مناسبتی لوکس لاوین و سفارش محصول، در اسرع وقت آن را برای عزیزانتان هدیه ببرید.

 

تصویری از باکس pvc بنفش

باکس گل حروف:

شاید فکر کنید باکس های حروف، از مد افتاده و یا قدیمی شده اند، ولی انواع باکس های جدید شیشه ای حروف در بازار موجود هستند، که به شدت جذاب و دلبرند. برای تهیه اینگونه باکس ها می توانید بدون دغدغه از طریق سفارش در سایت لوکس لاوین اقدام به خرید کنید.

تصویری از باکس حروف

باکس گل ترحیم:

بردن گل به مراسم ترحیم جهت احترام به بازماندگان از رسوم پسندیده ای ست که در برخی از شهرها اجرا می شود. در این مدل از باکس باید در انتخاب گل ها دقت کافی داشته باشیم، از هر نوع و رنگی نمی توان استفاده کرد و در انتخاب باکس هم باید از باکس ساده با رنگ مشکی استفاده شود. گل هایی با رنگ سفید از انواع مختلف: آنتریوم، گلایول، رز و داوودی و … را انتخاب کنید و با یک روبان مشکی و یا پیام تسلیت، بر روی باکس احساسات خود را به طرف مقابل نشان دهید.

تصویری از باکس گل ترحیم

خرید باکس گل در کرمانشاه

انواع مختلف باکس های زیبا در بازار موجودند که البته برای انتخاب یک باکس، باید به چند مورد مهم توجه کرد:

  1. از چه نوع و رنگ گلی می خواهیم استفاده کنیم؟
  2. مدل باکس مورد استفاده ما کدام است؟
  3. برای چه مناسبتی می خواهیم باکس گل تهیه کنیم؟
  4. چه مبلغی برای باکس گل هزینه می کنیم؟
  5. از کجا خرید می کنیم؟

همه ی این ها آیتم ها برای یک باکس زیبا و بی نقص مهم هستند و باید رعایت شوند. فروشگاه های آنلاین و حضوری که انتخاب می شوند هر دو باید از تجربه بالایی برخوردار باشند و نحوه ی کار آن ها هم باید بهتر از سایرین باشد. همیشه در هر کاری بدنبال عالی ترین ها باشید تا همان ها برایتان فراهم شود. در کرمانشاه و در فروشگاه لوکس لاوین تمام همکاران بر این باور هستیم که، اولین قدم در پیشبرد اهداف رضایت مشتریان عزیز می باشد و تمام سعی ما بر این ست که این حقیقت را اجرایی کنیم که همیشه حق با مشتری ست و باید عالی ترین نوع محصولات برای آنان فراهم شود.

 

تصویری از باکس گل مناسبتی

باکس گل ارزان

گاهی اوقات ارزان بودن و کم قیمت بودن نشان از کیفیت کم و پایین نیست. عواملی وجود دارند که باعث می شوند در عین جذابیت و با کیفیت بودن محصول، قیمت ها شکسته شود و ارزانتر از آنچه که به چشم می آیند شومد. یکی از روش های تهیه یک باکس ارزان و زیبا، استفاده از گل های پر کننده مانند هورتانسیا و شکوفه های زیبا در کنار تعداد کمی از گل های درشت تر است. در این مورد با اینکه تمامی گل ها خارجی و درجه 1 هستند ولی چون گل های زمینه با قیمت مناسبتری عرضه می شوند در نهایت باکس ارزانتری هم خواهیم داشت.

در لوکس لاوین به هیچ وجه برای ارزان شدن کالا، از مواد اولیه درجه 2 و 3 و بی کیفیت استفاده نمی شود و تنها محدودیت در انتخاب گل ها ایجاد می شود که باید در بین گل هایی که به آن ها پیشنهاد می شوند چند مدل انتخاب شود تا در باکس گل قرار بگیرد. عکسی که در پایین مشاهده می کنید از باکس های فوق العاده زیبا با قیمتی بسیار مناسب است که مشتریان زیادی هم دارد و در مراسمات و مناسبت های مختلفی می شود از آن استفاده کرد.

تصویری از باکس pvc صورتی

قیمت باکس گل

دیزاین انواع گل های مصنوعی در کنار همدیگر در مجموعه ای به نام باکس گل کار چندان آسانی نیست و اینکه، قیمت های صعودی گل های مصنوعی باکیفیت و درجه 1، باعث شده نتوان یک مبلغ ثابت بر روی محصولات گذاشت و متاسفانه با هر بار خرید شاهد افزایش قیمت هستیم که باعث تاسف است. واردات گل های مصنوعی بسیار زیبا و مشابه طبیعی با هزینه ی بالا صورت می گیرد و گل های تولید داخل هم از نظر کیفیت حرف چندانی برای گفتن ندارند. گل های طبیعی، بخاطر ماندگاری پایین و از بین رفتن طراوتشان، سلیقه ی افراد خاصی است و عمومیت ندارد. اگر شما از هواداران گل های مصنوعی هستید، باید در انتخاب نوع گل و نحوه چیدمان آن دقت زیادی بخرج دهید. پس کیفیت گل ها را در ابتدای امر در نظر بگیرید و سپس در مورد رنگ، نوع و همچنین مدل دیزاین باکس گل تصمیم بگیرید. قیمت بالای گل های خام هزینه نیست و قطعا نوعی سرمایه گذاری است چون می دانید باکس گل را به عزیزانی هدیه می دهید که ارزش بالایی دارند.

قیمت باکس گل ها در سال 1402 با یک روند صعودی نه چندان ملایم مواجه بوده؛ قیمت ها کاملا به مواد اولیه مربوط است و ما سعی کرده ایم دستمزد دیزاین باکس گل را طی یک سال اخیر ثابت نگهداریم تا مشتریان عزیزمان را به نحوی راضی نگه داریم. در کل اگر بخواهیم قیمت های باکس گل را در لوکس لاوین بصورت تقریبی بگوییم، می توان از 650 هزار تومان بابت باکس های کوچک تا چهار میلیون تومان بابت باکس های سفارشی و مجلل قیمت گذاری نماییم.

 

تصویری از باکس صورتی دوطبقه

خرید آنلاین باکس گل

احتمالا شما هم برای اینکه بتوانید یک محصول زیبا و دوست داشتنی داشته باشید، راه های متفاوتی را امتحان کرده اید. برخی فقط خرید حضوری را مطمئن می دانند و برخی دیگر خرید حضوری و آنلاین را امتحان کرده اند. در هر صورت اگر از برند محصول دلخواهتان مطمئن باشید می توانید بدون نگرانی باکس گل تان را سفارش دهید و در اسرع وقت آن را دریافت کنید. فروشگاه لوکس لاوین هم به صورت آنلاین سفارش شما را می پذیرد و اجرا می کند و هم به صورت حضوری، و در هر دو حالت با کیفیت و سرعت بی نظیری باکس تان در اختیار شما قرار داده می شود. در حالت آنلاین انتخاب مدل های متنوع باکس و تک تک گل ها از طریق ارسال عکس با مشتریان عزیز می باشد و کار نهایی پس از تایید شما خوبان فیکس و برایتان ارسال خواهد شد.

 

باکس گل صورتی

یکی از راه های ارتباطی شما عزیزان با لوکس لاوین سایتی ست که برایتان فراهم آمده و از طریق ایمیل و یا خرید آسان می توانید مدل مدنظرتان را براحتی خرید کنید. و برای سفارش انواع مختلف می توانید با شماره 09901504460 تماس بگیرید و از همکارانمان مشاوره بگیرید و یا از طریق همین شماره از طریق برنامه های ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا با ما در ارتباط باشید.

بهترین روزها ساختنی هستند، روزهای خوبتان را با لوکس لاوین بسازید.

همه مقالات

تصویری از باکس گل دوطبقه

انواع باکس گل

باکس گل یکی از هدایای ارزنده ای که برای ادای احترام و ارادت وجود دارد و می توان براحتی آن را تهیه کرد، مجموعه ای

ادامه مطلب >>
تصویری از کیفیت گل های بکاررفته

پنل گل مصنوعی

پنل گل مصنوعی با وجود تنوع بالای گل های طبیعی در بازار، از نظر نوع و رنگبندی، هنوز هم این مسئله وجود دارد که چگونه

ادامه مطلب >>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *