لوگو

پنل گل مصنوعی

پنل گل مصنوعی

با وجود تنوع بالای گل های طبیعی در بازار، از نظر نوع و رنگبندی، هنوز هم این مسئله وجود دارد که چگونه می توان آن ها را حداقل تا مدتی کوتاه نگهداری کرد؟ گل های زیبا و خوش عطر با آن طراوت و شادابی که دارند، متاسفانه ماندگاری کمی دارند و بجز تعداد محدودی از گل های اصلاح شده، مابقی بعد از چند ساعت و یا نهایتا 3-2 روز پژمرده و یا خشک خواهند شد. از نظر قیمت هم لازم به گفتن نیست که گل های طبیعی بدلیل شرایط سخت کاشت و نگهداری از قیمت بالایی برخوردارند و چون فقط یکبار استفاده می شوند، خرید آن ها هزینه ی بالایی را می طلبد.

برای انجام کارهایی مانند دیزاین جایگاه، ماشین عروس و یا مکان هایی که باید با گل پوشیده شوند (دیوار گل) و تا ساعت ها و بعضا تا ماه ها باقی بمانند، اسفاده از گل های مصنوعی با کیفیت جوابگو خواهد بود. چیدمان گل های مصنوعی مختلف با رنگ های گوناگون بر روی انواع پنل ها، یکی از کارهایی ست که می توان برای مراسمات مختلف، انجام داد و تا مدت قابل توجهی از زیباییشان لذت برد. وجود تنوع، کیفیت و خلاقیت در پنل های لوکس لاوین باعث شده این سبک از دیزاین با روش های جدید ارائه شود و مشتریان عزیز بتوانند به راحتی همان چیدمان خاص با رنگ های دلخواه را که مدنظرشان است سفارش دهند.

 

تصاویری از نمای نزدیک پنل گل با کیفیت

انواع پنل های گل آماده:

  • پنل خطی: ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین پنل هایی که در فروشگاه، طرفداران زیادی دارد و مورد توجه است، همین پنل های خطی و یا پنل های متری هستند که به صورت خطی ساده و با انواع مختلف گل ها و خرجکارهای متناسب با گل ها ارائه می شوند. استفاده از این پنل ها به تنهایی زیبا و شکوهمند هستند و چون دارای انعطاف بالایی ست می توان به هر شکل که دوست دارید نسبت به نصب آن اقدام کنید. از مدل هایی که می توان برای نصب استفاده کرد، نصب خطی یا مستقیم، نصب خمیده یا منحنی، نصب دایره وار و هر نوع دیگری که مطابق سلیقه ی شماست.
  • از کاربردهای این نوع پنل می توان به تزیین جایگاه عروس و داماد و یا تزیین ماشین عروس اشاره کرد. حتی این پنل های زیبا را می توان در کنار سفره عقد و یا چیدمان سالن های همایش و سمینارها بکار برد که جلوه ای باشکوه را به بیننده القا می کند و لوکیشن مورد نظر را از یکنواختی و بی حالی درمیاورد. سایز استاندارد این پنل ها 1 متر و 20 سانت هستند که با توجه به محل دیزاین امکان تغییر سایز در ابعاد مختلف (کوچکتر) وجود دارد.

تصاویری از پنل گل آماده

  • پنل توپی: از دیگر پنل های مورد علاقه مشتریان عزیز که کاربردی به مراتب بیشتر از سایر پنل ها دارد، مدل توپی است که در سایزهای مختلف قابل تنظیم است. معمولا سایز کوچک این پنل ها که حدودا 15 تا 20 سانت هستند برای نصب بر روی در ماشین مورد استفاده قرار می گیرند. و سایز های بزرگتر هم هر کدام کاربرد متفاوت خود را دارند. امکان تولید مدل توپی سایز بزرگ با قطر مورد نظر شما دوستان عزیز وجود دارد که بسته به نوع گل های استفاده شده دارای قیمت های متفاوتی می باشد. از دیگر کاربردهای پنل توپی استفاده آن ها برای تزیین جام و استندهای سفره عقد، ماشین عروس و نصب بر روی پایه های ورودی عروس و داماد است.
  • تزیین میز سخنرانی، میز شام تالار و … از دیگر مواردی ست که می توانید با داشتن این پنل ها انجام دهید. عمر و ماندگاری پنل توپی بسیار بالاست و بدلیل سبکی و نحوه خاص چیدمان آن ها هم قابل نصب بر روی انواع سطوح می باشد و هم اینکه به راحتی بر روی اجسام مختلف که حرکت ندارند و ثابت هستند بدون ابزار خاص قرار می گیرند.

 

تصویری از پنل توپی

  • پنل قلبی توپر و تو خالی: این مدل از پنل ها معمولا برای ماشین عروس و مراسم نامزدی جهت دیزاین بکگراند کاربرد دارند و در اندازه های مختلف قابل ارائه هستند. مدل قلبی از دو نوع قلبی توپر و همچنین قلبی تو خالی تشکیل می شود. در این مدل پنل، سایزهای استاندارد برای ماشین های مختلف متفاوت است، مثلا سایز بسیار بزرگ برای ماشین هایی که کاپوت کوچکتری دارند جذاب نیست و برعکس. پس قبل از سفارش و تعیین سایز باید مدل و نوع ماشین عروس مشخص شود تا بتوان اندازه دقیقی برای آن مشخص کرد، حتی رنگ ماشین هم در تعیین رنگبندی پنل بسیار حائز اهمیت است، چرا که هر رنگ اتومبیل، طالب رنگ های خاصی از تزیین است که اگر رعایت نشود، می تواند موجب دلزدگی شود.
  • باید توجه داشت نوع توپر آن معمولا از یک نوع گل تشکیل می شود و اغلب جهت نشان دادن حالت رمانتیک و احساسی عروس و داماد است که در 80% مواقع از گل هایی با رنگ قرمز استفاده می شود. نوع تو خالی پنل قلبی بسیار متنوع تر از نوع اول هست و شما می توانید از هر رنگ و ترکیبی که دلخواهتان است استفاده کنید البته در صورتی که رنگ ماشین و یا مدل بکگراندتان از قبل مشخص شده باشد.
  • دیوار گل: پنل هایی که در لوکس لاوین بصورت دیوار گل ساخته می شوند بسیار زیبا و جذاب هستند، دیوار گل معمولا در سالن های زیبایی، همایش ها و همچنین بعنوان بکگراند عکاسی تولد، عروسی و… بکار می رود، که باید بگوییم نحوه دیزاین دیوار گل و رنگبندی آن کاملا بستگی به محل اجرای آن دارد؛ به طور مثال نمی شود از رنگ های جیغ و خیلی شاد که مخصوص تم تولد و یا عکاسی بچه گانه است در همایش ها استفاده شود. اندازه ی این پنل ها کاملا بستگی به دیواری دارد که قرار است پوشش داده شود و یا محلی که قرار است بصورت مجازی با این پنل ها، دیوار مانند ساخته شود.
  • در ساخت و تولید این پنل ها که بصورت متر مربع هستند، از زیرساخت بسیار سبک و محکم استفاده می شود تا براحتی و بدون نگرانی در محل مورد نظر نصب شوند. در این فروشگاه رنگبندی های متنوعی در دیوار گل خواهیم دید و همچنین سبک جدیدی از گل آرایی که به جرات می توان گفت برای اولین بار در ایران و یا غرب ایران اجرا خواهند شد.

 

تصویری از دیوار گل

  • پنل برگ: در این مدل از پنل ها تنها برگ ها هستند که مورد استفاده قرار می گیرند و جذابیتی کمتر از پنل های گل ندارند. انواع برگ های بامبو، برگ انجیری، پتوس های دو رنگ، شمشاد، اکالیپتوس و هر آنچه که از برگ ها در بازار موجود است در این پنل های زیبا می توان استفاده کرد. پنل های برگ بیشتر در روف گاردن ها و برای پوشش قسمتی از دیوار روف گاردن و دیوار حیاط و یا همچنین در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. مدل گاردن یا همان باغچه با استفاده از برگ های زیاد در کنار بوته های زیبای گل تشکیل می شود یعنی ترکیبی از برگ های فراوان با گل های بوته ای که در آن ها قرار می گیرند.

 

تصویری از نمای نزدیک پنل گل آبی

ترفندهایی در ساخت پنل گل مصنوعی:

امروزه پنل های گل مصنوعی در ساختار خود از انواع گل ها با زیر کار مناسب بهره گرفته اند که علاوه بر زیبایی پنل ها در نحوه چیدمان آن ها کنار هم یا نصب آن ها سهولت ایجاد کرده است.

  1. نکته اول: اگر می خواهید یک پنل پرکاربرد داشته باشید در مرحله اول باید بدانید امروزه مشتریان عزیز از چه نوع پنلی استقبال می کنند. وقتیکه نیازسنجی شد می توان برای بهبود کار از دانش ترکیب رنگ و چگونگی ترکیب انواع گل ها که خودتان دارید بهره ببرید و مشتریان خود را راهنمایی کنید.
  2. نکته دوم: پیدا کردن گل های درجه 2 و 3 و بی کیفیت در هر جایی بسیار آسان است و شاید سود خوبی هم داشته باشد، ولی باید بدانید انتخاب و استفاده از گل های درجه 1 و حتی الامکان وارداتی برای ساخت پنل هم کار شما را خاص و تک می کند و هم از نظر ماندگاری قابل تضمین است. بدلیل کار با کیفیت بالا، مشتریان بیشتری به سمت شما می آیند و قطعا بخاطر همین مسئله می توانید قیمتی در شان هنر و وسواستان در انتخاب گل و مواد اولیه، بر روی کارها بگذارید که سود بیشتری هم خواهید برد.
  3. نکته سوم ؛ برای زیر کار پنل ها چندین وسیله وجود دارد که اگر بخواهیم نام 2 مورد از آن ها ببریم، می توان از فوم های اسفنجی بسیار مقاوم و هم چنین زیر تایل های گل های مصنوعی نام ببریم. کار با این فوم ها و زیر تایل های گل مصنوعی بسیار راحت است و اگر موارد قبلی را رعایت کرده باشید در این مرحله هم مشکل چندانی برایتان بوجود نمی آید.
  4. نکته چهارم:زیر تایل ها بدون استفاده از چسب قابل چیدمانند پس ضد آب هستند و اگر از آن ها در فضای باز استفاده کنیم در زمان بارندگی هیچگونه مشکلی بوجود نمی آید. فیکس گل ها و برگ ها بر روی فوم های اسفنجی با چسب های حرارتی صورت می گیرد که باز هم باید توجه کنید از چه نوع چسبی استفاده می کنید. معمولا چسب های صنعتی بسیار مقاوم تر از چسب های معمولی هستند و در برابر گرما و آب تحمل بیشتری دارند.

 

تصاویری از پنل گل آماده توپی و متری

قیمت پنل گل مصنوعی در سال 1402:

در بازارهای امروزی انواع پنل ها دیده می شود که با توجه به کیفیتشان باید درجه بندی شوند و سپس اقدام به قیمت گذاری گردد. متاسفانه به دلیل ناآگاهی برخی از مشتریان عزیز، در انتخاب پنل ها گاها اشتباهی صورت می گیرد و تایل ها و پنل هایی با کیفیت پایین با هزینه گزاف خریداری می شود که بعداز مدت کوتاهی باعث نارضایتی خریدار خواهد شد. با شناخت نوع گل ها و مواد اولیه ای که به کار برده می شود می توان قیمت مناسب و در خوری را روی کالای موجود گذاشت.

مدل های متنوع این کالا باعث می شود نتوان یک قیمت ثابت و یکسانی را بیان کرد ولی آنچه که در حد انتظار است از کارهای وارداتی و با کیفیت برای مدل پنل های خطی مبلغی بالغ بر 1 و نیم تا 2 میلیون تومان برای هر متر از پنل هاست، و برای پنل های درجه دو، مبلغی در حد 850 هزار تا 1 میلیون تومان برای هر متر پنل کاملا منصفانه و عاقلانه است. در این بین انواعی از پنل ها هستند که از هر دو نوع گل یعنی هم درجه دو و هم درجه یک در کنار هم استفاده شده است و قیمتی در حد میانگین دو قیمت بالا برای آن ها مناسب است.

برای دست یافتن یه قیمت اصلی هر کالا، آشنایی با کیفیت و برندینگ تولید کننده بسیار مهم و قابل توجه است و اگر شناخت کافی از تولیدکننده داشته باشیم می توانیم محصول مورد نظر را بدون اینکه خودمان در مورد آن، اطلاع داشته باشیم به قیمت اصلی و منصافه خریداری کنیم.

 

تصویری از گل دیواری

کاربردهای پنل گل مصنوعی چیست؟

همانطور که اغلب می دانید کاربرد این پنل ها بسیار زیاد است، شما می توانید یک بکگراند ساده را با چند پنل گل به زیباترین صورت دربیاورید و یا یک سفره عقد ساده و شاید قدیمی را با تعدادی پنل توپی که به نحوه جذابی آراسته شده اند به زیباترین مدل موجود تبدیل کنید. تمامی مدل های متنوعی که از این محصول وجود دارند، برای دیزاین یک مورد خاص تولید نشده اند، بلکه شما با داشتن چند پنل یکدست و هماهنگ ده ها مدل متنوع دیگر را می توانید بوجود بیاورید و از آن ها برای دیزاین انواع سطوح در مکان های متفاوت استفاده نمایید. معمولا از پنل های متری و توپی همزمان برای تزیین ماشین عروس (پک ماشین) استفاده می شود و گاهی هم پنل های قلبی هم گزینه مناسبی برای این مورد هستند

از دیوار گل مصنوعی جهت پوشش دیوار تراس یا روف گاردن، پوشش قسمتی از دیوار حیاط ویلایی یا مجتمع، بکگراند عکاسی، سالن های زیبایی، سمینارها و همایش ها و …. استفاده می کنند. این نوع از پنل ها در سایزهای مختلف با ترکیب رنگ متنوع قابل طراحی و اجرا می باشد.

بدلیل انعطاف بالای پنل گل، شما براحتی می توانید در محیط خمیده و دارای انحنا از پنل های خطی متری استفاده نمایید و یا اینکه مدل منحنی را سفارش دهید تا برایتان تولید شود. (اجرای این کار در فروشگاه لوکس لاوین باکیفیت بسیار بالا برای شما عزیزان مهیا شده)

تولید ساخت پنل گل مصنوعی با برند لوکس لاوین:

برای داشتن یک کسب و کار ایده آل باید از صفر تا صد آن محصول، اعم از مواد درجه 1 و باکیفیت، کارکنان مستعد و باتجربه، مطابق با الگو و استاندارهای جهانی بودن و غیره را در نظر داشت و سپس اقدام به تولید کرد. بدون رعایت حتی یکی از این موارد قطعا یا رشد نخواهید کرد و یا اینکه رشد چشم گیری نخواهید داشت. در تولیدی لوکس لاوین تمامی این مراتب رعایت م یشود و حتی الامکان از مواد اولیه بالاتر از استاندارد استفاده می شود. به جرات می توان گفت تمامی مشتریانی که از لوکس لاوین خرید داشته اند از کیفیت کالا رضایت کامل داشته اند و از نحوه ی برخورد کارکنان جهت سفارش گیری احساس کاملا خوبی دریافت کرده اند. در زمینه ی تولید پنل سعی شده از برندهای معتبر گل سازی که در بازارهای گلفروشی تهران و شهرهای مرزی وجود دارند استفاده شود و در نهایت دقت و توجه آن ها را انتخاب و در کنار یکدیگر به یک محصول زیبا و دوست داشتنی تبدیل کنیم. خلق کردن آثار هنری نیاز به آموزش، تبحر و تجربه کافی دارد، در این میان خلاقیت از موارد قبل هم مهم تر است.

آمیخته شدن تجربه و آموزش و خلاقیت موجب بوجود آمدن محصولی می شود که شما آن را به راحتی می توانید در لوکس لاوین مشاهده کنید و با خیالی راحت بتوانید آنچه را که در ذهن دارید، بتوانید در واقعیت لمس کنید و از داشتنش لذت ببرید و احساس عالی را تجربه کنید.

تولید پنل های خطی، توپی، دیوار گل و انواع دیگر در محیطی آرام توسط عزیزان کاربلد و زیر نظر اساتید بزرگوار انجام می شود، هرچند موضوع ترکیب رنگ و انتخاب گل ها بسته به سلیقه ی مشتریان عزیز و با استفاده از دانش اساتید تولید می شود تا بتوان محصولی تولید کرد، که با روح و روان آدمی درگیر شود.

برای خرید ار فروشگاه لوکس لاوین و همچنین جهت سفارش محصول با مشخصات مورد نظرتان، با شماره 09901504460 تماس حاصل فرمایید و یا با همین شماره از طریق برنامه های مجازی تلگرام – واتساپ – روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید. لوکس لاوین تولیدکننده برتر انواع پنل های گل آماده در غرب کشور با افتخار همراه شماست.

همه مقالات

تصویری از باکس گل دوطبقه

انواع باکس گل

باکس گل یکی از هدایای ارزنده ای که برای ادای احترام و ارادت وجود دارد و می توان براحتی آن را تهیه کرد، مجموعه ای

ادامه مطلب >>
تصویری از کیفیت گل های بکاررفته

پنل گل مصنوعی

پنل گل مصنوعی با وجود تنوع بالای گل های طبیعی در بازار، از نظر نوع و رنگبندی، هنوز هم این مسئله وجود دارد که چگونه

ادامه مطلب >>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *